Σελίδες

Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Κάποιες από τις Εικόνες μου


Μια γλυκιά Καλησπέρα από την πολύ κρύα Χίο
σήμερα από το πρωί ρίχνει χιονάκι για να δούμε εάν θα το στρώσει κιόλας,
το ότι χάθηκα πάλι οφείλετε στο Πασά που μας λαχτάρισε για ακόμα μία φορά και ελπίζω να ήταν 
και η τελευταία καθώς και μία ίωση που με ταλαιπωρεί περίπου 2 εβδομάδες 
στο ενδιάμεσο όλον αυτών των γεγονότων έκανα αρκετά πραγματάκια δεν ξέρω όμως πότε θα βρω το χρόνο να σας τα δείξω κιόλας, 
μπορεί να σας δείχνω μόνο φωτογραφίες για λίγο, θα προσπαθήσω
μία ανάρτηση που φύλαγα για πιο μετά 
αλλά μάλλον ήρθε η ώρα της, είναι και η σημερινή 

Αγιογραφία τη λατρεύω

είναι πολλά τα χρόνια που έχω κάνει αυτές της Εικόνες, άλλες πολλές έχουν δοθεί ήδη σε αυτούς που ζήτησαν, από τον καιρό που απέκτησα τα παιδιά μου ο χρόνος που έχω ελεύθερος είναι ελάχιστος και γιαυτό για την ώρα τα πινέλα έχουν κρυφτεί
Η Παναγιά μας πάνω σε κεραμίδι



Η Αγ. Μαρκέλλα
εορτάζεται στις 22 Ιουλίου κάθε έτους και στο νησί λόγο τοπικής εορτής είναι κλειστά τα πάντα εκτός από τα εστιατόρια , καφετέριες κτλ.



Ο Αγ . Φανούριος που  πολύ αγαπώ 
μία από τις πρώτες μου Εικόνες





Και με τον Αγ. Δημήτριο πρώτο γνώρισα το σύζυγό μου, προτού γίνει κάτι,
απλώς τότε τον πρωτοείδα όταν ήρθα να φέρω στην μαμά του τότε την παραγγελία για εκείνον,
ποιος να μου το έλεγε ότι κάποια στιγμή  θα την ξανα είχα στα χέρια μου 




Εύχομαι σε όλους καλές γιορτές και με πολλές διαδρομές ακόμα
πιο σύντομα   

Όλοι οι ΄Αγιοι να φέρνουν ΥΓΕΙΑ - ΥΓΕΙΑ- ΥΓΕΙΑ
σε όλους μας και όλα τα άλλα θα έρθουν...........
αγαπημένοι μου φίλοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου